preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Kukuljevića Belišće

Login
 

 

 

Priloženi dokumenti:
Upute za ucenike i roditelje.pdf

"VRIJEME JE ZA ŠKOLSKI OBROK 2"

 

PROJEKT: Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva (2018/2019.)

Priloženi dokumenti:
VRIJEME JE ZA SKOLSKI OBROK 2.pdf

VRIJEME JE ZA ŠKOLSKI OBROK 3


Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

IDEMO U SREDNJU

 

 

GRAD BELIŠĆE

 

 

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

E lektire

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
''Potakni sve na čitanje'' projekt 2021. = ''Get everybody reading'' project
Autor: Dajana Vinković, 18. 3. 2022.

Na poziv naše školske knjižničarke Marije Ajduković nastava engleskog jezika pridružila se obilježavanju ''Godine čitanja'' (2021). 


''Potakni sve na čitanje'' projekt 2021 = ''Get everybody reading'' project  

Dio 1: 03.2021.-06.2021. 

Dio 2: 09.2021-03.2022. 

 

 

Dio 1: 03.2021.-06.2021. 

 

Kako je počelo... 

započelo je zajedničkim SLUŠANJEM i ČITANJEM priče ''How to catch a leprechaun'' ''OW TO ATCH''HOW by Adam Wallace and Andy Elkerton povodom obilježavanja ''Saint Patick's Day 2021'' u našoj školi. 

U ČITANJU su sudjelovali: 5.C, 5.E, 7.A, 7.B, 7.C, 7.D (razredi u prošloj šk. god.):  

A u razrednoj nastavi 4.C (razred nastavnice Darije Klobučar) zajedno sa 3.C i 3.D zajedno sa razrednicama Renatom Berečić i Mirjanom Glavaš (razredi u prošloj šk. god.) pridružili se pjesmom i pokretom uz ''Boom chicka boom Saint Patrick's song'', ČITANJEM te IZGOVARANJEM=ponavljanjem stihova pjesme i pokreta, bojanjem vilenjaka i ukrašavanjem zajedničkog hodnika škole. 

Učenici i učenice predmetne nastave putem Teams kanala dobili su i poveznice za samostalno ČITANJE priče a sa učenicima razredne nastave putem Teams kanala podijeljeno slike na uspomenu na zajedničko sudjelovanje u projektu. 

 

Izvori: 

Kids Book Read Aloud: HOW TO CATCH A LEPRECHAUN by Adam Wallace and Andy Elkerton 

HOW TO CATCH A LEPRECHAUN Book Read Aloud | St Patrick's Day Books for Kids | Kids Books Read Aloud 

3) https://www.youtube.com/watch?v=HAujrg6nMTI (Learning Station, ''Boom Chicka Boom St. Patrick's song'') 

 

Glavni dio (u drugom polugodištu lani) bile su sljedeće aktivnosti… 

 

1. informiranje učenika i učenica putem Teams kanala školske knjižnice i kanala engleskog jezika o projektu ''Get everybody reading'' (part 1), 

2. informiranje učenika i učenica o načinu korištenja kataloga školske knjižnice, dostupnim knjigama na engleskom i primjerima sa ''Oxford graded readers'' (Oxford University Press),  

3. poticanje učenika i učenica na ČITANJE radi užitka (''Reading for pleasure'') te korištenje ''Reader's Bookworm chart'' (za bilježenje naslova, skupljanje žigića knjižnice), 

4. (7.B, 7.C, 7.D) vršnjačko preporučivanje zanimljivih i PROČITANIH naslova (izrada plakata i natpisa, izložba na pano na hodnicima škole OŠ Belišće i PŠ Veliškovci), 

5. (svi zainteresirani) učeničko dijeljenje mišljenja o PROČITANIM knjigama na engleskom putem ''Reading Progress chart'' (Oxford ''Read your way to better English''),  

6. (7.A) istraživanje i odgovaranje na pitanje ''Zašto uopće ČITAMO?'' uz pomoć innovativnog ''Polly'' istraživanja u Teams kanalu kao mogućnosti za prikupljanje i obradu podataka =  mišljenja, iskustava razreda. Ovim putem hvala učenicima i učenicama 7.A (danas 8.A) na prijedlogu aplikacije ''Polly'' (Tomislav Hudovernik, hvala) i pomoći oko provedbe istraživanja te svima koji su sudjelovali u istraživanju (na engleskom) i oko razrednog postera. 

7. (7.A, 7.B, 7.C i 7.D) poticanje učenika i učenica na samostalni izbor zajedničke knjige za ČITANJE na engleskom, 

8. traženje odobrenja g. Jovane Ostojić, OUP (Oxford University Press Zagreb) za dozvolu i uporabu četiri naslova u aktivnostima projekta. Ovim putem puno hvala g. Jovani Ostojić i OUP Zagreb na povjerenju i podršci projektu od samoga početka. 

9. (uz sve okolnosti i mjere) postavljanje izložbe izabranih (i odobrenih od strane OUP) priča za ČITANJE u hodniku škole: 7.A ''The little red hen'', 7.B ''The little match girl'', 7.C ''King Arthur'' i 7.D ''Beauty and the beast''. Ponovno trenutak za brojne zahvale tehničkom osoblju i stručnim suradnicima škole na pomoći oko priprema i radova. 

10. dijeljenje izabranih (odobrenih) priča u obliku ppt slideshow i slika (7.C, danas 8.C Julianna Popović i Luka Kokić, hvala unutar Teams kanala engleskog jezika za ČITANJE tijekom ljeta (priprema za nastavak projekta);  

 

 

Dio 2: 09.2021-03.2022. 

 

Nastavak ''Godine čitanja'', nova školska godina, drugi dio aktivnosti projekta i podjela konačnih rezultata rada… 

1. poticanje učenika i učenica na ČITANJE, na ČITANJE radi užitka (''Reading for pleasure'') i radi učenja, na ČITANJE na stranim jezicima, 

2. (8.A, 8.B, 8.C, 8.D) u sklopu obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige 2021. podjela dijelova tekstova i početak vježbanja ČITANJA naglas izabranih i odobrenih naslova na engleskom, 

3. (4.C) SLUŠANJE i ČITANJE priče ''Goldilocks & the three bears'' (New Building Bridges 4, Profil Klett), gledanje ''mini-predstave'' uz uporabu igračaka (izložba u učionici) te bojanje prigodne slike (jesenja izložba u hodniku škole). Ovim putem hvala knjižničarki Ivi Sopka na podijeljenim materijalima (bojanka) i RN (razrednoj nastavi) na nesebičnom dijeljenju materijala za izradu izložbe. 

4. (8.A, 8.B, 8.C, 8.D) snimanje zvučnih zapisa ČITANJA naglas, ispravljanje i pre-snimanje te sastavljanje zajedničkih prvih verzija razrednih ''AUDIOBOOKS'' (putem Teams) 

5. (4.C) izrada modela kućica i likova Goldilocks i tri medvjedića te ČITANJE uloga na glas priče ''Goldilocks & the 3 bears'' uz uporabu lutaka i kućica, te dijeljenje slika u razrednom Teams kanalu radi uspomene na zajedničku aktivnost ČITANJA, 

6.  (4.C) osmišljavanje i ČITANJE naglas i GOVORENJE te snimanje vlastite kratke VIDEO snimke zimskog nastavka priče ''Goldilocks & the three bears &… Santa'' (putem Teams razrednog kanala engleskog jezika). Ovim putem pohvale i zahvale učenicima i učenicama 4.C na hrabrom i vrlo kreativnom ostvarenju ovog novog zadatka, 

7. (8.A, 8.B, 8.C, 8.D) snimanje završnih verzija razrednih ''AUDIOBOOKS'' (putem Teams) i prikupljanje suglasnosti/privola za podjelu konačnih rezultata rada ovog godišnjeg projekta. Posebno hvala učenicima koji/učenicama koje su uzeli/uzele na sebe zadatak sastavljanja svih ''AUDIOBOOKS'': 8. A Petra Bublić, 8.B Nina Anić, 8. C Julianna Popović, 8.C Luka Kokić, 8.D Leo Sokolović, 8.D Lovro Mađarić.  

Ovim putem još jednom svim učenicima i učenicama koji su godinu dana sudjelovali u projektu ''Potakni sve na čitanje'' = ''Get everybody reading'', njihovim roditeljima i razrednicama, našim školskim knjižničarkama, tehničkom osoblju, stručnim suradnicama i ravnatelju puno, puno HVALA! 

 

U nastavku projekta (03.2022.-06.2022.), preostale su nama samo zadnje aktivnosti 4.C razreda: kreativno pisanje i ČITANJE naglas vlastite vrlo/kratke Uskršnje priče ''Goldilocks & the three bears &… Ronnie & Easter Bunny'' te crtanje vlastite slike (za proljetnju izložbu u hodniku škole) i snimanje kratke VIDEO SNIMKE (putem Teams) za podijeliti (uz suglasnosti/privole) na web stranici škole. 

Jesmo li Vas potakli na ČITANJE? Ili SLUŠANJE ''AUDIOBOOKS''? J  

 

Teacher: mgr Anna Maria Popović 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju